مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 14:302021-05-10اقتصادي

 مرکز نوآوری و شتابدهی، زمینه شکوفایی ایده ها را فراهم می کند


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان اردبیل از ایده های حوزه «گیاهان دارویی و گردشگری» حمایت می کند.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان اردبیل از ایده های حوزه گیاهان دارویی و گردشگری حمایت می کند.

مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کارهای جوانان استان به منظور کمک به توسعه کسب و کارهای دانش محور و نیز شناسایی، نیازسنجی، آسیب شناسی، جذب، حمایت و راه اندازی ایده های کارآفرین با قابلیت تجاری سازی و اشتغال زایی و شتاب دهی به فعالیت های کسب و کارهای جوان و نوپا در استان، مشتاقانه در انتظار ثبت ایده های حوزه گیاهان دارویی و گردشگری است.

وی محدوده سنی شرکت کنندگان در این فراخوان را 18 الی 35 سال عنوان و تصریح کرد: نو و مبتنی بر خلاقیت بودن، تأکید بر روی پروژه های پیشران و خلاقانه در حوزه سرمایه گذاری و میزان اشتغال زایی و شناسایی درست بازارهای مرتبط باید در ایده های ارائه شده مدنظر قرار گیرد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: علاقه مندان می توانند ایده های خود را با در نظر گرفتن ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی، پیوست های فرهنگی و محیطی استان اردبیل و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 مرکز نوآوری و شتابدهی، زمینه شکوفایی ایده ها را فراهم می کند

 مرکز نوآوری و شتابدهی، زمینه شکوفایی ایده ها را فراهم می کند